Windows 7 işletim sistemi kullanan kullanıcılarımızın nasıl DNS değiştireceğini anlatacağız.
Windows 7 DNS Ayarlarını Değiştirme – Windows 7 DNS Ayarları (Resimli Anlatım)
İlk olarak bilgisayarımızı açıyoruz. Ardından “Başlat“a tıklayıp “Denetim Masası“nı açıyoruz. Denetim Masası’nı açtıktan sonra Ağ ve İnternet bölümünden “Ağ durumunu ve görevlerini görüntüle”ye tıklıyoruz.

win7 dns degistirme 1 Windows 7 DNS Değiştirme
Daha sonra karşımıza ekranın sol tarafında bulunan “Bağdaştırıcı ayarlarını değiştirin”e tıklayın.
win7 dns degistirme 2 Windows 7 DNS DeğiştirmeAçılacak yeni ekrandan Ağ bağlantınıza sağ tıkladıktan sonra “Özellikler”e tıklayın.
win7 dns degistirme 3 Windows 7 DNS Değiştirme
Ağ bağlantınızın özelliklerine tıkladıktan sonra gelen sayfadan “İnternet Protokol sürüm 4 (TCP/IPv4)” bölümüne bir kez tıklayın. Ardından “Özellikler” butonuna tıklayın.
win7 dns degistirme 4 Windows 7 DNS Değiştirme
İnternet Protokol sürüm 4 (TCP/IPv4) özelliklerine tıkladıktan sonra gelen sayfadan “Aşağıdaki DNS sunucularını kullan” seçeneğini seçiyoruz. Sonrasında kullanmak istediğimiz DNS’leri ya da resimdeki DNS’leri yazıyoruz ve Tamam seçeneğine tıklıyoruz. Windows 7 işletim sisteminde DNS değiştirme işlemi bu kadar.
win7 dns degistirme 5 Windows 7 DNS Değiştirme
Bu yazımızda sizlere resimli bir biçimde Windows 7′de DNS ayarlarının nasıl değiştirileceğini anlattık. İlerleyen yazılarımızda DNS değiştirme ile ilgili daha ayrıntılı ve detaylı bilgiler paylaşacağız.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top