Nasıl ki Android cihazlar artık hemen herkesin elindeyse aynı şekilde Samsung cihazlar için de durum bu. Android işletim sisteminin amiral gemisi konumunda olan Samsung’un Android işletim sistemini kullanan tablet ve mobil cihazlarının tamamında istediğiniz DNS ayarını belirleyebilir, web bağlantınızı bu belirlemiş olduğunuz DNS adresleri üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Peki, DNS ayarlarınızı iyi mi değiştirebilirsiniz? İlk olarak Samsung cihazınızın Ayarlar menüsüne giriş yapıp daha sonrasında da Kablosuz seçeneğine girin. Buradan bağlı olduğunuz Wi-Fi bağlantısının üzerinde parmağınızı yani basılı tutun. Derhal arkasından “Ağı Değiştir” seçeneğine tıklayarak devam edin.
Şimdi, karşınıza bağlantı ayarlarınızı yapılandırmanıza yardımcı olan gelişmiş seçenek ekranı gelecektir. Buradan “Gelişmiş Seçenekleri Göster” düğmesine tıklayarak paneli genişletin. Ardından IP Adresi’nin DHCP olarak manuel belirlenmiş seçeneğini Statik olarak değiştirin. Bu işlemi tamamladıktan sonra artık son bir adım kaldı. O da kullanmak istediğimiz DNS sunucu aralığını aşağıda yer edinen boşluklara doğru şekilde girmek. Kullanmak istediğiniz DNS adreslerinin girişlerini de tamamladıktan hemen sonra aletinızın modem ile bağlantısını kesmek için Wi-Fi’ı denetim merkezinden kapatın.

Denetim merkezinden Wi-Fi seçeneğini tekrardan etken hale getirmeniz ile birlikte artık güncellemiş olduğunuz DNS adresleri kullanılmaya hazır anlamına gelir. İnternet tarayıcınıza girerek artık değiştirilmiş DNS’ler ile gezintinize başlayabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top